poniedziałek, 25 lutego 2013


Widziałem prawdę po lewej, gdy powinna być po środku
i straszne zaćmienie po zażyciu środków.
Widziałem strach i cierpienie, które się zmieniło
W końcu od tak w pewność siebie i osłabienie bodźców.

Widziałem pasję w oczach, widziałem obłęd w oczach
i zanim zasnę to widzę zawsze to w Twoich oczach, że mnie kochasz.
Widziałem zdradę, dlatego czasem boję się kochać i to przez to,
że sam zdradzę i skrzywdzę ją, jak najmocniej można.
Widziałem taką radość, że nie potrafię opisać,
słowa gubią urok i górą wydaję się być cisza.

Czuję, że nie skumasz moich słów na tyle,
żeby zrozumieć, ale wiem, pewnie się mylę.
Ja, czułem przez tyle lat tyle, a nie czułem nic, tak naprawdę chcę kochać chwile.

Teraz tylko czekam, bo to wszystko co mam.
Jak Cię zobaczę powiem ‘kocham’
A Ty? Ty wszystko zrozumiesz na bank!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz